[ Like
Whoa ]

HOMEFACEBOOKTWITTERTUMBLRTEMPLATEFOLLOW


Tagboard


Sabtu, 11 Januari 2014
Nothing :(, 12:34 PG, 0 comments
Hyep jyeah sudah bertahun tak menaip tak mengupdates err dah ada ilham . buka jaa tengok jaa baca jaa sedih pulak qasa . semua kenangan , semua ada dalam niy . why semua ini perlu berlaku ? perempuan lemah ya Allah sudah la menduga perempuan . Tapy perempuan kuad jyeah :D . Hmm kenapa perlu ada perasaan jelous ? suka ? yaa memang suka dekad afef tapy kenapa perlu jelous ? sebagai kawan kalau buleh taknak ada perasaan tue piy jauh jauh . afef ? tell me why ? kenapa kita perlu kenal ? kalau tak kenal pun takpa :( , tak sanggup nak hadap perasaan yang menggila macam ny :'( . i know we just as a friend ! tak perlu nak jelous but ermm . dah lama simpan perasaan niy ishhh shitt ! afef ? tak pernah sekali rasa apa yang farena rasa ? walaupun sesaat ? seminit ? tak pernah ? why ? tapi perasaan suka/sayang tak bermakna kita perlu memiliki dya kan ? kita perlu bahagia bila dya bahagia right ? tue lah betol betol makna perasaan suka and sayang right ? dah takpayah nak sedih farina go on . buang semua perasaan tu as a friend , friend ja . tapy , kenapa takad takad laa niy dah macam perangai tue berubah ? kasaq pelik jaa macam laen . err it's okay right ? kay laa papaiii . thankyou :*